Saturday, February 14, 2015

Server 2003 VPN server hos NTG

Server 2003 VPN server hos NTG


Server 2003 VPN server hos NTG
Beskrivelse p hva jeg skal gjre:
En maskin fra Internett skal koble seg opp til min Windows Server 2003 som er routing and remote access enabled med VPN.
Jeg har:
Nextgentel med Netopia router.
En maskin med Windows Server 2003, denne maskinen er routing an remote access enabled med standard oppsett for VPN.
Maskiner som str p LAN'et kan koble seg opp med VPN til denne maskinen uten problemer. S serveren skal vre OK.
Nr jeg prver koble meg opp fra en maskin p Internett fr jeg bare "Verifying username and password".
Jeg har satt i Netopia routeren at alle adresser fra Inernett p port 1723 skal NATes til adressen til VPN serveren. Jeg har ogs prvd sette en firewall regel i Netopia routeren til videresende sprringer mot port 1723 til VPN serveren sin adresse.
Jeg gr ut i fra at Netopia routeren er feil satt opp og trenger litt mer konfigurering. Kan noen hjelpe meg med det. Den eneste mten jeg kan f gjort det er vi a Telnet. Endringsweben hos NTG fungerer ikke mot min router.


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.